2010-10-27

...三年...又三年...

.....老婆今朝你問我,記唔記三年前嘅呢一刻我有幾開心,我當然記得。
可能唔係每一個細節,但係我可以話係我人生之中笑得最多最真嘅一日。結婚可能對好多人嚟講係一個恐懼,束縛,又或者係強迫,但係對我而言,係我人生之中,係最開心,最幸福。當然結婚一梗係有壓力,你要同你身邊呢個人一生一世,每朝,每晚你都會對住呢個人,每去一個地方你又要話佢知,每做一件事你又要同佢商量,不過對我嚟講,呢D全部都唔係問題,因為....老婆....我永遠都記得呢一首歌,係你教識我.....『有了你開心D ,乜都稱心滿意,鹹魚白菜也好好味,我與你永共聚,分分鐘需要你,你似是陽光空氣』......
三年後嘅今日,我同你都經歷咗好多,大家一齊成長,轉變,更加有默契,更加識得去體諒同照顧對方,最重要嘅係,我同你一齊期待同一樣野,我哋嘅BB.... 日後可能仲會有好多好多開心或者艱難嘅日子,但係我知道,總之有你同我一齊,所有野都唔會再係問題..... ^_~
Happy Anniversary!!!!

Simon ^_~

p.s I spent more than an hour on this entry !!!! LOL!!!

1 comment:

Carmen and Simon Cheng said...

I am the witness of him writing this entry for more than an hour...while I was listening to Babyplus...Thanks LK...many many years to come :) It's always good to have a day to celebrate - so we can think back what does it feel like or look like when we first met...when we decided to get married..planned to have children...bits n pieces...Thanks for the entry...I am totally touched!!!
Carmen :)